Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

Τα δικαιώματα των παιδιών


Η Αφρικανική παροιμία "Ο κόσμος δεν μας προσφέρθηκε από τους γονείς μας, μάς τον δάνεισαν τα παιδιά μας", φαίνεται να μην κατανοείται από τους πολλούς. Και αυτό φαίνεται όχι μόνο από τους νόμους, αλλά από την καθημερινή συμπεριφορά όλων, έτσι ώστε καθένας μας να έχει το δικό του μερίδιο ευθύνης. Και μη βιαστεί κάποιος να πει "εγώ είμαι νομοταγής, σέβομαι τους θεσμούς, παιδαγωγώ τα παιδιά μου και τους γνωστούς μου με το παράδειγμά μου και τον λόγο μου, αφήνω το καλό μου ίχνος για τους υπόλοιπους, ...". Καθημερινά γράφονται πολλά με σκοπό την έγερση των συνειδήσεων, πλήθος κειμενικού λόγου που αποκαλύπτει την απανθρωπία του ανθρώπου απέναντι στους πάντες και όχι μόνο προς τα παιδιά. Περιβάλλον, λεκτική και σωματική βία, ασφαλιστικό, ... Κανείς, ή έστω, ελάχιστοι συγκινούνται. Όσοι θα συγκινούνταν και χωρίς να διαβάσουν τις "ευφυΐες" των άλλων. Όσοι δεν χρειάζονται άλλη καθοδήγηση, πλην αυτής που φυλάσσουν εντός των. Μήπως, οι υπόλοιποι έπαθαν δυσπεψία από την πολλή νουθεσία;
Τελικά τι χρειάζεται ο σύγχρονος μεσήλικας, μια που από αυτόν απορρέουν τα φαύλα;
Πληροφορίες για τα δικαιώματα των παιδιών:
http://www.unicef.gr/news/2009/crc20.php

Δεν υπάρχουν σχόλια: