Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009

Ένα πετσετάκι για το ... λαπιτόπ και η "μυωπία" του μάρκετινγκ


Δεν μ' ενδιαφέρει αν η Packard - Bell εξαγοράστηκε από την Acer και θα πουλά στην Ελλάδα ειδικού σχεδιασμού λάπτοπ. Δεν μ' ενδιαφέρει αν η Acer είναι μεγάλη εταιρεία με έδρα στην Ιταλία και γι' αυτό οι παρουσιαστές του προϊόντος ήσαν Ιταλοί, δεν μ' ενδιαφέρει επίσης αν Apple έχει αγαπηθεί από τον μισό πληθυσμό που χρησιμοποιεί τον υπολογιστή της και μισηθεί από το υπόλοιπο μισό που δεν αγόρασε Mac, όταν έπρεπε. Δεν μ' ενδιαφέρει αν η Toshiba έχει φθηνό service. Εκείνο που με νοιάζει είναι να έχω ένα φθηνό και γρήγορο και κυρίως ελαφρό και μικρό "λαπιτόπ" με ή χωρίς "το πετσετάκι" της τηλεοπτικής διαφήμισης, να μην πονάει η πλάτη μου όταν το παίρνω μαζί μου στο μάθημα. Εκείνο που με νοιάζει είναι να αντιπροσωπεύει και να καλύπτει την ανάγκη μου για υπολογιστή και να μην έχει χαρακτηριστικά ούτε για γιάπηδες, ούτε για μαθητές, ούτε για συναισθηματικές κυρίες που γράφουν ημερολόγια, ούτε για κουλτουριάρηδες μεσήλικες που βελτιώνουν (;) το κοινωνικό προφίλ τους. Δεν ενδιαφέρομαι για τις πληροφορίες του μάρκετινγκ, τις κατηγοριοποιήσεις και τα σχετικά. Ένα εργαλείο να προωθώ την καθημερινή μας εργασία, ασφαλές γρήγορο και οικονομικό, έστω και χωρίς ... πετσετάκι, κύριοι μύωπες του ντιζάιν, ένα εργαλείο. Τίποτε άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: